lauantai 28. helmikuuta 2015

Valitus



Sitä minä vaan tulin sanomaan, että emäntä on heittäytynyt ihan hirveen laiskaksi. Se ei enää kerro täällä meidän juttuja, vaikka me ollaan touhuttu vaikka mitä. Se on ruvennut ihan kummalliseksi muutenkin. Se höpöttää jotain semmoista, että me ei olla muka tarpeeksi hauskoja ja että sen aivot on ihan narikassa ja tööt. Minä vaan luulen, että se on nyt ihan lopullisesti seonnut. Minä oon aina ollut sitä mieltä, että se juoksee siellä höpöhöpö-kuntosalilla ihan liikaa. Mikä harrastus se muka on? Hyppiä jossain podikompatissa tai pumpissa -mikä lie- ja vieläpä ihan ilman minua.  Ei oo todellista! Ja kyllä me ollaan hauskoja. Ainakin naapurilla oli hauskaa, kun me karattiin moikkamaan tuttuja, vaikka mami kielsi. Ja sitten Lenni on keksiny yhen uuden jutun... Ja sitten mä oon nyt ollut aika reipas viime aikoina. Mutta sais se emäntä tulla ite kertomaan. Minä taijan mennä sanomaan sille.

1 kommentti:

  1. Olet niin oikeassa, Iiro. Teillä(kin) taitaa olla tarvetta palveluskunnan täydennyskoulutukseen, kun ihan perusasiatkin näyttävät unohtuneen. Kurjinta tässä on tietenkin, että joutuu ihan itse kouluttamaan. Minä ainakaan en ole löytänyt sopivaa kurssia mistään, vaikka ole äipällä googletuttanutkin.

    VastaaPoista