keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Naisen tuoksu

Naisen tuoksu on ihana elokuva.

Naisen tuoksu on myös koirapojalle ihana, täynnä lupausta. Naisen tuoksua on vaikea vastustaa. Se viekoittelee polkujen varsilla, puistoissa ja pihoilla. Sen perässä miehen on kahlattava vaikka kaulaansa myöten lumessa, että pääsee huumaavan tuoksun äärelle.
Naisen tuoksu saa jotkut koirat jopa ulisemaan yksin kotona, kun ikävä naisen luo iskee.  Jotkut sulhot jättävät ruoan kuppiinsa, sillä kukapa sitä ruokaa kaipaa, kun sisuksissa palaa rakkauden tuli.

Naisen tuoksu oli Lennille kohtalokas. Hormonien hurjistunut hyrinä aiheutti eturauhasen suurentuman ja lääkärireissun. Naisen tuoksu maksoi 170 euroa.

Lenni: Anna mun olla se mies mikskä mä halusin tulla,
anna mun antaa se mitä sä halusit multa.
Mä tarviin tahtoa vaikeisiin hetkiin,
mun täytyy lääkettä näihin paineisiin etsii.
Anna mun säilyttää se voima mun sisällä,
se sama voima, kun isällä.
Mutsi kysy, luuleksä olevas Al Pacino,
sanoin, emmä tiedä, mut jotain samaa meis on.










2 kommenttia:

  1. ...whwn you call me, you can call me Al... Lenni on Alfa!

    VastaaPoista
  2. Voi Lenni, mekään ei melkein voitu syödä, kun naapurissa oli SE. Syötiin sitten kuitenkin.

    Tutun näköinen on tuo klinikan pöytä. Saitko namia?

    VastaaPoista